2012年9月4日星期二

♥♥♥ When minutes become hours ♥♥♥ When days become years ♥♥♥



曲婉婷 - Drenched ~ OST - 春嬌與志明


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



最近,特爱曲婉婷的歌,
一切就从 我的歌声里 开始 =)

过后接触到了 drenched ^^
今天,karen听着drenched ....
听着,听着,就想写一篇文章~
就这篇。
吖~好久以前的事了呢~
当时,和我家的Mr. 一起去云顶的情形~
nobody know us over ther . we kissed all the times , waiting the fire works ~
this is how romantic he brought for me ~

就像这首drenched ... =) 
When you kissed me on that street, I kissed you back

You held me in your arms, I held you in mine
You picked me up to lay me down
When I look into your eyes
I can hear you cry for a little bit more of you and I
Im drenched in your love





你在云顶的大街上亲吻我,我也吻了你

你把我拥入怀里,我也把脸投进你温暖的怀里
我drenched沉浸在你的爱里

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


这些,是当时的照片~
冷到毛这样呢~
在他的臂弯,总是温暖吖~

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


既然你不喜欢我道谢,那就一点点表示给你呗~
嘿嘿~
muackzx muackzx ~

爽到~~~~~有没有?嘻嘻


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


没有评论:

发表评论